czwartek, 28 lutego 2013

CollectA gniady ogier quarter horse nr 88584

Ogier quarter horse o nr 88584 firmy CollectA został wyrzeźbiony przez Deborah McDemott. Pojawił się po raz pierwszy w katalogu 2012 i  można go było kupić od kwietnia 2012 w dwóch wersjach kolorystycznych: jako gniadosza (bay) i kasztana (sorrel).


Ja wybrałam konia gniadego i jestem z niego bardzo zadowolona.
Obawiałam się, że będzie za bardzo czerwony, ale na szczęście moje obawy okazały się płonne. Moim zdaniem  to przykład konia w odcieniu "blood bay" - krwisto-gniady? Właściwie to mogę się tylko przyczepić do niedomalowanej w kilku miejscach grzywy i ogona, oraz do jednolicie szarych kopyt. Reszta mi się podoba.


Koń jest bardzo dokładnie wykonany, są wicherki na sierści, strzałki na kopytach i błyszczące oczy i chrapy. Widać ten skupiony na cielaku wzrok, gdy koń wycina go ze stada ;) I jest to "pełnowymiarowy" ogier a nie klacz, jak to jest napisane w katalogu.


Konika polecam - w moim prywatnym rankingu wygrywa z klaczą arabską przedstawioną w poprzednim poście.


Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Mam go, jest świetny ;)
    Pozdrawiam
    cathsmodelhorses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kasztana, choć zastanawiałam się nad tym gniadoszem- bo wolę tę maść. Jednak po bordowo-gniadym hanowerze tej firmy obawiam się kupić jakiegokolwiek gniadosza, bez obejrzenia go w realu. Twój wydaje się jednak troszkę mniej bordowy, bardziej naturalny. Bardzo ładne konisko :)
    dorotheahhh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W jakiej konik jest pozie? Kasztan przyjedzie do mnie jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzę o takim koniu. Jest the best ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzę o nim. Jest the best❤❤❤

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)