poniedziałek, 12 listopada 2012

Schleich klacz haflinger

Przyjechała do mnie klaczka haflinger firmy Schleich. Jest to model o numerze 13209 produkowany w latach 1988-1996. Nie wiem z którego roku pochodzi mój okaz, ponieważ nie ma na brzuchu daty.








Jest ona jednym z niewielu koni, które są przedstawione podczas jedzenia. Można powiedzieć, że jest protoplastą, bo to pierwszy wyprodukowany taki model z tej serii. Jeśli dobrze policzyłam, to jest ich wszystkich pięć sztuk.

A tutaj wszystkie moje haflingery:


Na forach internetowych pojawiły się już zdjęcia modeli koni Schleich, które będą w sprzedaży w 2013 roku. Można je obejrzeć np. na Forum Model Horse. Jest wśród nich klacz haflinger. Jednak nie podoba mi się ona zbytnio. Najładniejsze konie były wg mnie produkowane w latach 2000-2010. I może kilka w 2011. Nowsze pewnie i tak w końcu kupię, ale chyba jak już nie będą nowościami ;)
Na razie kompletuję kolekcję z lat 1987-2010. Brakuje mi jeszcze 6 sztuk. Lista jest na samej dole zakładki Lista Marzeń. Nie liczę modeli specjalnych, których nie kolekcjonuję.

W ostatnich dniach zrobiłam małe-duże zakupy modelarskie. Może wreszcie ruszy budowa stajni. Proszę, 3majcie kciuki :)

1 komentarz:

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)