środa, 29 sierpnia 2012

Geneza, czyli co, dlaczego i po co

Blog ten oraz strona BreyerHorses.pl, którą prowadzę, powstały jako internetowy katalog mojej końskiej kolekcji. Ponieważ strona internetowa z założenia ma zawierać tylko informacje, wszystkie prywatne odczucia dotyczące moich figurek będą pojawiały się tutaj. Z czasem będę umieszczać tu też poradniki, np. jak wykonać siodła dla koników lub inne akcesoria.
A tak naprawdę, to mój mąż powiedział, że pomoże mi zakupić narzędzia dla majsterkowiczów (bo wymyśliłam sobie, że chcę mieć stajnię dla moich schleichów, a oryginalna jest za droga), ale muszę prowadzić bloga o moich postępach w budowie. No to nie mogłam się nie zgodzić ;)
Warsztat
Oto część moich narzędzi. Chrzest bojowy już przeszły, ale co udało mi się zrobić pokażę kiedy indziej.
Pozdrawiam czytających :)

1 komentarz:

Dziękuję, że zdecydowaliście się coś tutaj skrobnąć :)